Monday 26 December 2011

Ale niespodzianka!

Notka z piątku - 23 Grudnia


No to już wiemy co tam się kryje w brzuszku:)))

Będziemy mieli córeczke!!! USG poszlo bardzo dobrze, dzidzius sie rozwija prawidłowo i nie było niczego niepokojącego widać. 
Jedynie pani powiedziala ze mam nisko polozone łozysko, ale że w 36 tyg sprawdzą, bo powinno sie razem podnieść w miare jak sie bede rozrastać. Ale tym nie bede sie teraz przejmować.

W sumie spedzilismy na scanie ponad 20min, pani tłumaczyła gdzie jest rączka gdzie nózka, jak serce pompuje krew etc. A dzidzius sie wiercił non stop i nie potrafilismy złapac jakiegos takeigo konkretnego profilowego zdjęcia:) Poza tym byl problem jednak z rozeznaniem płci bo sobie zaplątał między nózki pępowine. NO ale u mnie w pracy dwie koleżanki juz od jakiegos czasu wiedziały po tym jak ostatni raz mnie zeskanowały tylko nie chciałam wiedzieć dopóki nie będziemy razem z mężem. 
Więc juz tak bardzo niecierpliwi i z emocjami sięgającymi zenitu wybrałam numer do mojej koleżaki zeby ona w końcu potwierdziła co to będzie za istotka. No i tatuś i mamusia beda mieli dziewczynke:) pewnie bedzie to córeczka tatusia, bo mąż juz cos wspominał o możliwych amantach naszej córki których on do domu nie bedzie wpuszczał:P

Oto pare zdjątek:

  
i plecami:) :

  

Jestesmy tacy szczęsliwi.
Szczególnie teraz, kiedy zbliżają się swięta, juz czujemy się jakby nas byla trójka, jakbysmy byli juz wieksza rodzinką razem:)
Idę pobuszować w poszukiwaniu czegos dobrego do zjedzenia;) 

No comments:

Post a Comment