Thursday 27 February 2014

Charakter, charakterek!


Wkracza dziecko dumnie już wielkimi krokami w tak zwaną "samodzielność" - oczywiście wyłącznie w jej mniemaniu. Moją pomocną rękę  albo i dwie mając w szanownym poważaniu. Bo ja sama!
sama po schodach, chociaż jeszcze nóżki za krótkie albo schody za wysokie
sama się ubiorę albo i nie ubiorę się wcale i wyjdę goła na spacer
sama do wózka choć przecież pasów zapiąć jeszcze nie dam rady
sama jeść (tu akurat popieram)
sama zęby umyję i rozmarzę pastę po całej twarzy
sama z kubka będę piła a potem rozleję wodę po całym pokoju

Mama Ty w ogóle nie widzisz jaka ja już duża jestem???!!

Tak w skrócie opisać można ostatnie dni pod znakiem o-wiele-za-szybkiego dorastania naszej córki, a mojego nie lada sfrustrowania. I jak to pięknie moja przyjaciółka określiła, są dni gdy mam ochotę Zosię zapakować i w kosmos wysłać. Nie wiem czy takie usługi są już dostępne ale myślę, że kolejka chętnych matek byłaby ogromna. Może dobry pomysł na biznes?

Ach jak ja ją kocham!!

7 comments:

  1. Hahaha, dobre. Aga, zobaczysz potem co się będzie działo:D
    moja prawie dwulatka przeprowadza ze mną takie dyskusje, tak mnie testuje, że niekiedy codziennie mam ochotę ją w kosmos wysłać:D

    ReplyDelete
  2. haha :) Jak znajdziesz taki kosmiczny serwis daj znac :) Bedziemy wysylac w dniach buntu, ale obawiam sie, ze wtedy w kosmosie zabraknie miejsca ;)

    ReplyDelete
  3. my z opóźnieniem mamy ten okres na samodzielność. najgorsze sa momenty, gdy jej nie wychodzi coś, a nie da sobie pomóc.
    ech te dzieciaczki :)

    ReplyDelete
  4. Bo to Zosia Samosia:)
    Toto jeszcze mały ale też wiele rzeczy chce sam, np. nie weźmie zabawki od kogoś z ręki- trzeba mu położyć on SAM podniesie;)

    ReplyDelete
  5. Całkowicie, w stu procentach, totalnie Cię rozumiem - u na sto samo... i wszystko okraszone pytającyk okrzykiem "ja?" co znaczy - "zrobię to sama,ok?" :)

    ReplyDelete
  6. cudowna :D samodzielna fajnie jak tak chętnie robi wszystko sama ciesz sie tym bo niedługo będzie mama pomóż :D

    ReplyDelete
  7. czyżby to tak było, że o tym jak nasze dzieci są już samodzielne i duże rodzice zdają sobie sprawę z opóźnieniem?

    ReplyDelete