Friday 17 February 2012

Jak to sie Zosia zakrywała

Mielismy dzis wieczorem 3D usg ale niestety klapa na całego. Po pierwsze maszyna u mnie w pracy (bo mialam usg u mnie w pracy) jest nieco przestarzała i jakosc zdjec nie byla juz na pierwszym miejscu dobra, a po drugie malutka zdecydowala sie byc bardzo niegrzeczna i obiema rączkami zakrywała twarz. Na filmikach widac ze to twarzyczka i ze to rączki ale trzeba sie bardzo domyslać, dla niewprawionego oka troche wygląda to jak bezkształtna masa a nie sliczna buzia która sobie wyobrażaliśmy.
Niestety, żałuję ze nie mamy lepszego sprzętu zeby móc naprawde docenic uroki tego usg. Troche mi smutno:( bo tak bardzo sie napalaliśmy na to. Ale pozytyw jest taki, że mielismy to zupełnie za darmo oraz taki, że babka zaproponowała mi abym zgłosiła się do niej na oddział do szpitala gdzie maja o wiele lepszy sprzęt i chętnie spróbuje czy da sie moze jakies fajniejsze zdjęcia porobić. Wiec jest jeszcze nadzieja... a jak nie to po prostu zaczekamy aż na żywo zobaczymy Zosie. Tragedi nie ma ale jednak liczyłam dzis na wiecej.
 Fajnie za to było zobaczyc jak mocno sie ruszała i czulam jak w czasie usg kopała i wierzgała raczkami i nozkami. To takie super uczucie;)))

7 comments:

  1. Oj szkoda, że mała się zakryła ale jak miałaś to za darmo to tragedii nie ma :) Pomyśl sobie jakbyś miała zapł.200-300zł i taka lipa by była ;) A jak masz okazję na lepszym sprzęcie sprawdzić to spróbuj :) Choć też nie ma gwarancji jak się dziecina ułoży, no ale zawsze można trochę popukać do brzuszka żeby się poruszała i może będzie więcej widać :)

    ReplyDelete
  2. Jakby powiedział mój kolega: jeszcze się napatrzysz i jeszcze będziesz miała dość :). My też na takim byliśmy usg (jakość super, ale cena też), to nasz młody się do brzucha głową przytulił tak, że widać mu było twarzy mniej więcej pół :)
    OPL

    ReplyDelete
  3. Szkoda :( ale miejmy nadzieję, że w szpitalu się wam ładnie ułoży i zobaczycie jej buźkę :D

    ReplyDelete
  4. Jeszcze troche i bedzie z Wami :)
    I tak na zywo bedzie milion razy piekniejsza!

    ReplyDelete
  5. mój ani razu nie pokazał twarzy na usg... pierwsze o co zapytałam po porodzie to: "Ładny jest?" ale po takim wysiłku miałam prawo odlecieć :):)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Caly czas trzymam kciuki abys szybciusio mogła tez tego uczucia doświadczyc! głowa do góry

      Delete