Thursday 9 February 2012

Przed i w trakcie

Usmialam sie dzisiaj bo przegladalam wczoraj zrobione na szybko zdjecia z komorki i trafilam tez na pare fotek z lipca. Porownanie wyszlo komicznie.

Pierwsze zdjecie rowniez dla dziewczyny z blogu 'mlodzi rodzice' na jej prosbe:P



Moja troche nieudolna tworczosc wlasna komorkowa. No w kazdym razie jestem wyraznie 'zaokraglona, troche jak krasnal z duzym brzuszkiem.

No i tak to sobie porownalam do zdjecia sprzed paru miesiecy w jednej z Zumbowych koszulek:)
jak widac ubostwiam sama sobie szczelac foty:P z braku meza pod reka


a na koniec wychodze z pytaniem, dlaczego moj maz uwaza ze ponizsze produkty do siebie nie pasuja?? Od kiedy ogorki kiszone i dzem sie nie lubia???:P


8 comments:

  1. Hahahaah ale posiłek :) Ja w ciąży tak nie mieszam ale np. po czymś kwaśnym potrafię wsunąć od razu całą tabl. czekolady :)

    ReplyDelete
  2. Mmmniam..dżem!:D Aż mnie ochota naszła;) Brzuszek masz ładniutki;)

    ReplyDelete
  3. mnie się kiedyś udało w ten sposób przerazić rodzinę: siedziałam i nie mogąc się zdecydować co najpierw a co potem, gryzłam na przemian drożdżówkę z serem i ogórka kiszonego ;). Co najlepsze zobaczyłam, że się dziwnie patrzą ale nie powiązałam tego z moim menu i kompletnie nie mogłam załapać o co chodzi ;)

    ReplyDelete
  4. Bo to jest danie wyrafinowane, nie każde podniebienie zaakceptuje taki smak ;)

    ReplyDelete
  5. super brzuszek :)
    tesknie za tymi czasami gdy tak sie troszczyli o mnie w ciazy :)
    a ogórki i dżem sa super .. :) !!

    ReplyDelete
  6. miło tutaj u CIebie i jeżeli pozwolisz będę zaglądała częściej :)

    ReplyDelete
  7. ja pomimo tego, ze w ciąży nie jestem to lubię takie połączenie ogórki plus dżem ;-)

    ReplyDelete
  8. Od kiedy nutella i ogórki do siebie pasują ? :)
    Hehe krasnal z dużym brzuszkiem to brzmi jak ja ;D 156 w kapeluszu i wieeeeeeeeeeeeeelki brzuszek ;)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete