Tuesday 17 July 2012

zakupy


Ostatnimi czasy Anglia weszla w stadium wielkich wyprzedaży, wszędzie mnóstwo obniżek i kuszących promocji. Jakoś nie potrafię jak zwykle 'podniecić' się tym faktem, w tym roku mam jeszcze troszkę poporodowej wagi do zrzucenia i każda próba przymierzenia ciucha kończy się stwierdzeniem, że jeszcze troszke poczekam z zakupami:)
Za to wpadłam ostaatnio do sklepu i za grosze dosłownie kupiłam pare nowiutkich topów dla Zosi:



A dziś przyszła przesyłka od MAM z zamówionymi smoczkami i butelką do przetestowania. Smoczki i różowe i niebieskie - nie przykładam żadnej wagi do kolorów typu dziewczynka/chłopczyk.




Butelka jest 2miesiące+ więc jeszcze jej nie bede teraz testować, poczekamy pare dni, a smoczek od razu powędrował do buzi Zosi i chyba się przyjął:)

A mnie dopada przeziębienie:( kapie z nosa i boli gardło, martwie sie juz nie o siebie ale o to żeby nie zarazić Zosi. Zastanawiam się czy moje mleko to wystarczająca ochrona dla niej i czy uda mi się ją przed zarazkami ochronić. Chyba czas pokaże.

Postanowilam tez dodać video, a mam ich juz kolekcje na youtubie:D http://www.youtube.com/watch?v=Fs4c9J2cVSI&feature=relmfu  proszę zignorować 'szalejącą' w tle teściową:D

13 comments:

  1. IMO Twoje mleko jest ok, bo zawiera przeciwciała a małą dopiero zaczyna je produkować :) W razie czego odwiedź ichniego gp, może trafisz na bardziej kumatego od tego ostatniego ;)

    jak moja córa miała ok miesiąca to złapałam jakieś drobne przeziębienie - jedno co mi powiedział lekarz to żebym małej za bardzo nie całowała i żebym, jeśli kaszlę - kupiła sobie maseczkę lub przykładała chusteczkę, żeby ograniczyć "kropelkowanie". Mała trochę przeziębienia podłapała, miała malutki katar.

    ReplyDelete
  2. my w razie kataru mojego czy męża nosimy maseczki i unikamy kontaktu z córką. super zakupy!

    ReplyDelete
  3. Ja karmiłam jak byłam baardzo chora, jak miałam katar i zapalenie górnych dróg i kratni i spał ze mną cały czas i bawiłam się z nim i kichałam na niego a mały... nawet się nie zaraził porządnie! Miał raz katarek dwa dni :)
    Ja od kiedy jestem mamą szaleję na wyprzedażach dziecięcych waśnie... ach ten instynkt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja bede zyla w nadziei ze Zosie tez przeziebienie ominie!

      Delete
  4. na przeziębienie i bolące gardło polecam płukankę wody z solą :)
    ciuszki śliczne!

    ReplyDelete
  5. to nie jest kwestia kilogramów do zrzucenia, tylko teraz już zawsze będziesz przedkładać zakupy dla dzidziusia ponad swoje

    Zosia w ruchu jeszcze cudowniejsza niż na zdjęciach, mój M. się zachwyca urodą dzidziusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki wielkie;) z tymi zakupami to tez tak ze z Zosia do prawie żadnej przymierzalni nie mam szansy wejsc i tak na oko stwierdzam ze wszystko za małe:P

      Delete
  6. Super filmiki:D Zosia fajne minki robi jak się bawi z Tatą;)) I ten wzrok do kamery "Dlaczego nam przeszkadzasz???" ;D

    Zdrówka życzymy, trzymajcie się!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. NO dokładnie:) ale nie wiem dlaczego jak tylko zauwazy ze ją nakrecam to od razu wgapia sie w aparat zamiast w nas:) i ciezko jest jej minki uchwycic lol

      Delete
  7. Zdrówka mamusiu:) wiem jak ciężko się zajmować maluszkiem kiedy jest się przeziębionym. Już raz to przerabiałam

    ReplyDelete
  8. Jak pięknie Zosia tańczy!:)
    A dla Mamusi dużo zdrówka!:)

    ReplyDelete
  9. A te filmiki świetne.Słodka dziewczynka.

    ReplyDelete
  10. mleko to najlepsza ochrona dla twojego maluszka, ja pamiętam jak byłam bardzo chora, ledwo co żylam, a mój szkrab nic... więc nie martw się... zazdroszczę wyprzedaży wiem jak to wygląda na wyspach, tą są prawdziwe przeceny i za grosze można kupić super rzeczy:) zdrówka życzymy:)

    ReplyDelete