Monday 13 August 2012

Dziekuje za nominacje Constance i Zizi w kategorii "Versatile blogger"


A oto siedem prawd o mnie:

  • Nigdy nie spróbowalam ani papiersow ani innych uzywek a najwiekszym moim uzaleznieniem jest czekolada
  • Panicznie boje sie horrorow i chronicznie wzruszam sie na wszelkiego innego rodzaju filmach
  • Nie mam za grosz cierpliwosci, a gdy cos mi nie wychodzi potrafie baaardzo glosno trzaskac drzwiami
  • Od roku mam prawo jazdy i tylko pare razy mialam odwage wyjechac na 'droge', po paru zakretach wracam zestresowana do domu... nie wierze w to ze potarfie byc dobrym kierowca
  • Zaluje, ze nie jestem jedna z tych osob ktore od zawsze wiedzialy 'kim chca byc', ja wciaz szukam i mam wrazenie, ze nie potrafie znalezc wlasnie TEJ pracy ktora by mnie satysfakcjonowala
  • Smutno mi ze jestem jedynaczka, zawsze chcialam rodzenstwo. Zaluje tez ze nie mialam szczesliwszego dziecinstwa i nie mialam nigdy super kontaktu z rodzicami.
  • Kocham zwierzeta, nie znosze cyrku bo mam bardzo silne wrazenie, ze zwierzeta w nim pracujace nie moga byc szczesliwe...
Wyróznic chcialam nastepujace blogi, ktore z pasja czytuje i odwiedzam regularnie: (lece po nazwach blogow)
Mandarynkowa Mama, Piecuchowo, Do góry nogami, Tygodniki z ciazy, A u mnie, Projekt bobas, Our Common World, Jaka matka taka córka.
Pozdrawiam



7 comments:

  1. 5 punkt... zupełnie tak jak i ja :/

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za nominacje, postaram się coś napisać;)

    ReplyDelete
  3. Ja mam prawko od trzech lat i też się boję jeździć :(

    ReplyDelete
  4. fajnie się czegoś nowego dowiedzieć:)

    ReplyDelete
  5. Dzięki za nominację, postaram się w niedługim czasie coś napisać:)

    Też panicznie boję się horrorów...;)

    ReplyDelete
  6. Dziękuję za wyróżnienie :) Napewno z czasem będziesz świetnym kierowcą! :)

    ReplyDelete
  7. mam to samo z prowadzeniem auta... :///

    ReplyDelete