Tuesday 15 January 2013

Kartki





Produkcja kartek ruszyła, dzień babci i dziadka za pasem.
W tym roku wysyłamy 4 karty - 3 dla babci ( w tym jedna prababcia) i jedna dla dziadka.
Ja dopisałam się do kartki dla prababci również jako jej 'pierwsza w kolejności' wnuczka. Karty całkowicie 'hand made', nie ma sie co chwalić, bo talentu brakuje, ale efekt miał przypominać twórczość radosną 7 miesięcznego dziecka i myślę, że dosyć dobrze się w tą konwencję wpasował. Zośka dzielnie mi towarzyszyła i odcisnęła ładnie podobizny swoich słodkich kończyn. Efekt całkiem niezły, skromny ale na pewno zostanie doceniony przez rodzinę. Dziś kartki posłałyśmy, mam nadzieję, że do poniedziałku dojdą.

10 comments:

  1. CUDOWNE! Ty to masz świetne pomysły! W życiu bym na to nie wpadła! :) A tak, za rok z Gabi też sobie takie sprawimy ;)

    BUZIAKI! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) polecam, pewnie za rok zabawa przy tym bedzie przednia!

      Delete
  2. Ja też takie planuję :) a jakiej farby użyliście? zwykła plakatówka??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz znajoma pozyczyła mi takiej jakby gąbki nasaczonej farba, specjalnie przeznaczoną do odbijania raczek i stópek dzieci po urodzeniu. jeszcze jej nie wyschła i mogłysmy jej użyc na kartki

      Delete
  3. cudowne kartki też muszę się zabrać za nie

    ReplyDelete
  4. Kurcze, całkiem zapomniałam o dniu babci i dziadka, *uck! muszę dzisiaj jechać z M. kupić te farbki do malowania, tylko nie wiem gdzie:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze ze w takim razie przypomniałam o tym moim postem:)

      Delete
  5. Ale będę papuga i zrobię takie same kartki z okazji dnia Babci i Dziadka :-) Pomysł rewelacja, dzięki Ci kobieto, uratowałaś mnie! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze się, powodzenia w projekcie!!

      Delete