Tuesday 8 January 2013

Nieswoja


Z gorączką nieco lepiej, nocki już prawie całe przespane, ale po przebudzeniu moja Zosieńka jakas taka nieswoja, w ogóle się nie uśmiecha jak zawsze, na nic nie ma ochoty, wszystko na nie, troszkę zjadła, dałam jej calpol i po pół godzinie od rannej pobudki znów śpi. Niby my dorośli też tak mamy, poradźcie mamy czy to normalne przy infekcji? Lekarz mówi, że to wirus i po prostu musi organizm sam zwalczyć, uszka i płucka czyste.
Chce już mojego starego szkraba, nawet takiego ruchliwego i nadaktywnego, ale żeby mnie znów witał uśmiechem!

11 comments:

  1. Oj tak to jest, moja mała zawsze przy chorobie marudna, śpiąca tez troche bardziej. Zdrówka!

    ReplyDelete
  2. A u Was nadal chorobowo... ja bym bardzo chciała ale nie pomoge bo dzidzi nie mam...
    Zdrówka życzę dużo i uśmiechu na ślicznej buzi :*

    ReplyDelete
  3. Nie mam doświadczenia, więc nie pomogę, ale życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Zosieńki!

    ReplyDelete
  4. bidulka,niech szybko wraca do zdowka i dawania mamie w kość,duzo zdrowka!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Ja wole Ci nie doradzac bo u mnie fatalnie sie skończyła taka infekcja... wole Cie nie straszyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilnuj tylko ciałka, obserwuj czy żadnych kropek nie widać nawet bledziutkich. Zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!!!!!

      Delete
    2. ach wole nie martwic sie na zapas, zadnej wysypki nie ma, moze szybko przejdzie

      Delete
    3. Oby. Jeszcze raz zdrówka :-*

      Delete
  6. przeczekaj. Sama zauważyłaś, że u dorosłych to normalne - tak samo mają dzieciaczki. mała musi po prostu odpocząć

    ReplyDelete
  7. Zapraszam do nowego konkursu organizowanego przez sklep internetowy dla dzieci i niemowląt naszkoliberek

    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    Do wygrania bodziak dla dziecka.

    Serdecznie zapraszam

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete