Monday 28 January 2013

Też tak macie??


Niby nie mogę się po całym dniu doczekać gdy Zośka pójdzie spać i będę miała czas dla siebie i męża, tylko po to by potem wieczorem siedzieć i oglądać te stare i te nowsze filmiki z moim kochanym dzieckiem i się wzruszać.


A dziś spotkanie na szczycie kolejne, czyli trójka mam i trójka dziewczynek w tym samym wieku z Zosią włącznie oczywiście. Krzyku, śmiechu i stukania o stół tyle, że dziwię się, że nas z kawiarni nie wyrzucili. Ale na koniec obsługa odrowadziła nas do drzwi wzrokiem pełnym ulgi...

Jutro nasze pierwsze 'Music bugs' czyli zajęcia muzyczne dla dzieci, zobaczymy jak się bąblowi spodoba.

10 comments:

  1. Bąbel na pewno będzie zadowolony a obsługa odprowadziła was na pewno wzrokiem mówiącym ,,jaaaaka szkoda, że już idą,, :D

    ReplyDelete
  2. Mamy :) Wieczorem oglądamy Szkrabowe zdjęcia - i to nie tylko te najnowsze, ale niemalże wszystkie :)

    ReplyDelete
  3. haha, pewnie, ze tak mamy :)
    J. sie zawsze z emnie smieje, ze po 10 minutach od uspienia dzidzia ja juz tesknie :)))
    Buziak!

    ReplyDelete
  4. Hehe, ostatnio właśnie mąż się ze mnie śmiał z tego powodu - narzekałam mu po powrocie z pracy, że Baśka marudna strasznie była, że dość mam... wieczorem Mała zasnęła, a ja... przeglądałam fotki i filmiki w komórce :) Uzależnienie :)

    Fajne spotkanko, zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  5. Taaaak.... Taka rozrywka jest fajna :))))

    ReplyDelete
  6. Oooo tak ! Czasem Martynia daje w kość cały dzień. Marzę żeby nastała noc, a potem ciągle gadam jaka ona kochana i cudna:D

    ReplyDelete
  7. Ja zawsze przed snem fotki Wojtusia na komórce oglądam ;) na swojej i potem męża :D

    ReplyDelete
  8. Bo to się nazywa pozytywne uzależnienie;) i tak, ja też tak mam, hehe:)

    ReplyDelete
  9. My wczoraj mieliśmy spotkanie z 7 mamami i 9 dzieciaczkami :P z tym, że spotkanie domowe :P

    o tak, często tak mam :) Ale chyba jednak częściej czekam, aż w końcu legalnie sobie odpocznę bez wyrzutów, że Lila siedzi i się nudzi :P

    ReplyDelete
  10. dokladnie tak jest czas spędzony spokojnie bez dzieci kiedy spia wykorzystujemy na patrzenie na zdjęcia

    ReplyDelete