Friday 11 January 2013

Nie do okiełznania


są włosy Zośki, zaczęłam rozmyślać nad maszynką do golenia włosów, bo nie bardzo mam pomysł jak na bierząco pozbywac się kołtunów i magicznie przez noc utapirowanych włosów. Czesanie stało się naszym rannym ryuałem. Najpierw grzebieniem z dodatkiem wody na rozczesanie kołtunów nocnych, potem szczotką dla dzieci zeby włoski stały się delikatne i błyszczące a na koniec spineczka albo opaska, tylko po to by za chwile efekt był identyczny jak przed godziną... eh.

wczorajsze zdjęcie przed śniadaniem

Z drugiej strony patrząc na moje zdjęcia, na których dumnie prezentuję rok życia wcale nie dziwię się po kim ten obfity porost włosów.


20 comments:

  1. Zrob jej dredloki i bedzie po klopocie;) ale podobna do ciebie taka mala Aga;)

    ReplyDelete
  2. Dready sobie kręci:) spróbuj szczotki tangle teezer. A moze jakiejś delikatnej odżywki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. super, dziekuje za podpowiedz!! zupelnie zapomniałam o tej szczotce:)

      Delete
  3. Zdjęcie przedśniadaniowe jst cudowne. Ma dziewczę styl...

    ReplyDelete
  4. No przecież Zosia to dziewuszka więc niech ma bujną czuprynę. Nawet z takim kukuryku na głowie wygląda słodko.

    ReplyDelete
  5. Lepiej, że ma włoski niż jakby miała w ogóle ich nie mieć:)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. No wlasnie po obejrzeniu tego zdjęcia rodzina jednogłośnie zmieniła zdanie z 'cały tata' na 'cała mama':)

      Delete
    2. No podpinam się ! Do tej pory też myślałam, że Zosia to cały tatuś !

      Właśnie wczoraj sobie uświadomiłam, że takie długie włoski u takich malutkich dzieci to jednak nie jest sama przyjemność.. Choć mimo wszystko zapewne nie jedna mama chciałaby u swojej córeczki przypinać spineczki od maleńkości :P

      Delete
  7. Nie wiem czemu ale nasunęła mi się myśl- mały teletubiś:-)
    fryzurę ma dziewczę iście w awangardowskim stylu- przynajmniej będziesz co miała opowiadać jak ci dziewczę dorośnie.
    są specjale spraye do niesfornych włosków. może to pomoże

    ReplyDelete
  8. Ale podobna do Ciebie:)

    ReplyDelete
  9. Wygląda słodko z tą "antenką" ale rozumiem Twoją frustrację (i po trochu Ci zazdroszczę bo Bułka dalej z włosami niezbyt ;)).

    Poza tym wydaje mi się, że Zosieńka jest do Ciebie bardzo podobna, ale zauważyłam to dopiero po obejrzeniu tego zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. polecam Tangle Teezer, moze u Was sie sprawdzi, ja jestem bardzo zadowolona, mamy taki: http://allegro.pl/tangle-teezer-compact-styler-do-torebki-i2907468498.html

    ReplyDelete
  11. Ale świetna Twoja córa, kropka w kropkę mama;)

    ReplyDelete
  12. ale jesteście podobne! no a fryzurka piękna ;)

    ReplyDelete
  13. Wyglądanie niemal identycznie :D

    ReplyDelete
  14. ależ sie uśmiałam z fryzury Zosi, a Wy jesteście jak dwie krople wody.

    ReplyDelete
  15. Zapraszamy do konkursu. Do wygrania body.
    Link do konkursu to:
    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    ReplyDelete