Sunday 24 February 2013

Akuku!!


Mama nie ma mnie!



17 comments:

  1. Chyba wszystkie dzieci lubia ta zabawę z zasłonką :)

    ReplyDelete
  2. Zabawa w akuku nigdy sie nie nudzi :)

    ReplyDelete
  3. Ciekawe kiedy zechce polatać na zasłonie :D hihi
    akuku słoneczko ;)

    ReplyDelete
  4. Aruś uwielbia a kuku a Mateuszek pieknie sie bawi w chowanego Babcia szukaj mnie krzyczy....:) a potem milknie a czasami śmieje się i łatwo go znaleźć:)

    ReplyDelete
  5. ...i coś jest w tych zasłonach bo mój z zasłoną robi to samo:)

    ReplyDelete
  6. Bo świat dzieli się na ten za zasłonką i na ten przed zasłonką, moje dziecię też to niedawno odkryło i ćwiczy łapką przejścia między tymi światami :)

    ReplyDelete
  7. Boziu, jaka ona śliczna :) Rośnie Wam piękna pannica :) Nadziwić się nie mogę za każdym razem, kiedy oglądam Wasze zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Chyba każdy dzieciaczek lubi tą zabawę! :)

    ReplyDelete
  9. Oj moja córcia z firankami robi to samo :)

    ReplyDelete
  10. a kuk ku myszko:)
    bardzo fajny fotel, ściskam Was

    ReplyDelete