Thursday 14 February 2013

Niespodzianka


Nie oczekiwałam niczego, oboje ostatnio mocno zajęci - ja rozkrzyczaną/zasmarkaną/ząbkującą Zośką, mąż uwikłany w sprawy zawodowe, krążący między starą pozycją a nowymi obowiązkami. Sądziłam, że walentynki przejdą niedostrzeżone. A tu taka miła niespodzianka na poprawę nastroju dziś rano:



Ja chyba poprzestanę na kolacji, miłej wieczornej atmosferze i świeczkach.

Tak, tak wiem, że walentynki to takie komercyjne święto, i takie niemodne obecnie. Ale ja lubię gdy w ten właśnie dzień możemy zatrzymać się na chwilę i w intymnej atmosferze możemy na nowo przeżywać to co nas połączyło.

8 comments:

  1. Piękna niespodzianka :) Kolacja we dwoje jak Zosia pójdzie spać to wspaniały pomysł!

    ReplyDelete
  2. super niespodzianka.. lubię takie kolczyki

    ReplyDelete
  3. Czy dobrze widzę, że to są śliczne kolczyki? Baaardzo ładne :)

    ReplyDelete
  4. pięknie tak miłe swieto ale już szału nie ma

    ReplyDelete
  5. cały rok można okazywać sobie uczucia, więc dlaczego nie dzisiaj ? :)
    Ładne kolczyki :))

    ReplyDelete
  6. Skarb, nie maz! :)
    Piekne kolczyki!

    ReplyDelete