Saturday 16 February 2013

Mejtamy się!

Juz od dluzszego czasu mejtalismy sie z Zoska, a wczorajsza i dzisiejsza piekna pogoda zachecila do kolejnego takiego spacerku. A bobas w trybie nadprogramowym usnal.


I chusta często wraca do łask. Ostatni tydzień był bardzo jęcząco wiszący na matce. Postanowiłam więc, że aby odciążyć ręce i ramiona powiążę Zoskę (mało profesjonalnie)  w chuste i tak nosiłyśmy się między pokojami.


Wspomniane złe samopoczucie, to chyba 'trzydniówka'. Wczoraj wieczorem pojawiła się wysypka na plecach, teraz już na twarzy i na całym tułowiu również. Jeżeli do jutra zejdzie to możemy być pewni, że to właśnie to. A nasze życie powoli wraca do normalności... chyba to jednak nie ząbki sprawcami całego zamieszania.

14 comments:

  1. Gdzie taką chustę można kupić? Myślałam, że lepiej nosić w niej malutkie dzieci, a tu widze Twoją 9-cio miesięczną zosię w niej! :)

    ReplyDelete
  2. Mi też się marzy chustowanie... Mam elastyczną, właśnie chciałabym ją sobie motać, by Kubę mieć tak jakby "na biodrze", bo lubi sie potulić i pozwiedzać dom ;)
    Super, że Zosia już raczkuje!! Sądzę, że u nas pomógł basen tydzień temu. Rano "popływał" sobie Kuba, a wieczorem ruszył! :)
    buziaki!!

    ReplyDelete
  3. Ja to bym się bała, ze mi się gdzies ten maluch wywinie, wyskoczy :D Ale popatrzeć można!

    ReplyDelete
  4. a noie gibnie sie do tyłu? ale chustowanie ogolnie podoba mi sie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tzn ja ręką podtrzymuję plecki cały czas, chodzi o to ze cały ciężar już nie spoczywa na moim ramieniu:)

      Delete
  5. NASZ TEŻ MIAL 3 DNI GORĄCZKE A POTEM ODRAZU WYYSPKA - WIEC TO TRZYDNIÓWKA- PO KILKU DNIACH WYSYPKA ZNIKŁA:)
    CHĘTNIE BYM POCHUSTOWAŁA ALE NIE MAM ODPOWIEDNIEJ CHUSTY:(

    ReplyDelete
  6. Lila w weekend też miała trzydniówkę.
    Niestety w poniedziałek udałam się do lekarza i Lila dostała antybiotyk bo duża gorączka plus zaczerwienione gardło ;/
    Po 3 dawkach odstawiliśmy, bo wysypka się pojawiła;/ zła byłam, ale co zrobię... eh !

    ReplyDelete
  7. aaaaa - boska czapa:D
    Mam świra na punkcie czapek, choć nigdy nie umiem trafić na jakieś fajne u nas w sklepach :(

    ReplyDelete
  8. Dobrze, że samopoczucie już lepsze:)) Szkoda Dzieciaczków, jak się gorzej czują, a u takich najmniejszych to właśnie po pewnych czasie człowiek dowiaduje się o co tak na prawdę chodzi;)

    ps.My też planujemy pierwszy "zamejtany" spacer,może w przyszłym tygodniu:)

    ReplyDelete
  9. I jak Wam się nosiło w mei tai?
    Bardzo jestem ciekawa :)
    Podobało się czy jednak wolicie chustę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie i to i to super! Dla mnie chusta lepsza dla maluszka a mei tai od 6 mies wzwyż ale to tylko dlatego że mam chustę elastyczna i za bardzo się uginala już przy zosi. Mei tai szybciej też się nakłada.

      Delete
  10. U nas też była trzydniówka przy ząbkowaniu...
    A na nosidło MT się czaję i może na wiosnę sie uda nabyć :)

    ReplyDelete
  11. A ja właśnie zamawiam MT :-)nie mogę tylko zdecydować się, jaki wzór i materiał:-)mierzyłam pożyczonego mietka, bardzo mi się spodobało, bo szybciej niż chusta, łatwiej dziecko ubrane na spacer włożyć. Po domu fajna w obsłudze i przewiewna jest też chusta kółkowa. Tylko trzeba pamiętać, że niestabilnie siedzącemu dziecku podciąga się panel i poły chusty pod karczek,żeby podeprzeć kręgosłup. Mniej się trzeba martwić, żeby ręka podpierać :-)

    ReplyDelete
  12. My równeż przezylysmy już trzydniówkę i tez zbiegła się z ząbkownaiem, było cięzko ale też skończyło sie wysypką, pozdrawiam

    ReplyDelete